söndagen
Publicerat den

Halloj!
 
Idag mitt på dagen var jag i Nacka Gymnasium med mamma på ett inforamtionsmöte för de som ska åka på språkresa i sommar. Som ni kanske vetska jag åka till USA i sommar, närmare bestämt Florida. Mamma fråga om jag var exited, jag svarade att jag är livrädd. Tänk om jag inte får någon vän? Haha ajja, det löser sig. Sen åkte vi till Nacka Forum och köpte en svart, större resväska till resan, åt på Waynes (fick smaka Mockan(?), världens godaste!!) och pratade om framtiden. Idag är en dag jag verkligen drömmer om att få ha min egna lilla lägenhet i stan! Men hörrni en dag så, och ja.... shit den dagen! ;)
 
Jag tog en surdegsmacka med salami och en caffe latte med karamellsmak som vanligt! ;))

 
 



en undrare

Du skrev att du fick smaka mocka, du vet att det betyder bajs va?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?