det var länge sen
Publicerat den

Oj, det var länge sen. läste mitt senaste inlägg nyss och ja.. den polotröjan släppte för mycket ludd, min svarta kappa har gått sönder i fickorna och färgade aldrig håret. Men att jag skulle färga håret? När skulle det hända? Räcker med att bortsa det och sätta upp det i en tofs elller ha det utsläppt med en mössa. Haha. 
 
Ajja, läste en anna blogg imorse som jag aldrig läst innan. Hon skrev så sannolikt, säger A och B och sen får man C vad D E. Fantastiska inlägg och inte för hypat. Får se vad som händer med denna bloggen men fick bara något inspo-ryck när jag läste hennes blogg och tänkte därför ge det ett försök. 
Vill i alla fall helt klart byta design och header på min blogg iallafall. avskyr det jag har nu... hahha hörs 
 



kuk-arnold

hej, det var synd att du var så innaktiv. jag älskade verkligen dina inlägg! Din blogg är verkligen fantastisk och förgyller min vardag varje dag! <3

ha de' gott, slickepott!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?