okej, hösten är lite mysig
Publicerat den

Men det fortfarande bättre med sommar.. Bara för 1 vecka hatade jag att hösten var påväg. Såg bara nackdelar, det är kallt, det blir mörkare ute och inte minst, regnet en måndasmorgon när man ska ta sig till bussen för att åka till skolan. Usch. MEN, saker blir vad man gör det till! :)
 
Mina favoritbloggare har verkligen fått mig in på ett "höst mode" som jag kan acceptera. Tänk de fina löven på marken, höstmodet (åh älskar att polotröjor är inne! så fint!), ljus osv. Tror jag ska färga mitt hår lite mörkare också. Har brunrött hår normalt, i solen syns den röda färgen extra mycket men vill görna ha förändring på det haha. Ajja, jag är också påväg att köpa en superfin väska från Rebecca Minkoff och att jag ska åka till Mallorca på höstlovet!
 
Ser verkligen fram emot att köpa några fina doftljus och ha på min fönsterbräda i mitt rum och de mysiga tjocktröjorna och polotröjorna jag ska bära. Och tänk när jag äntligen kan ha på mig min fina svarta kappa som jag älskar. Ååååhh !!! <3333
 
 
 
 



StevenVuh

We provide online learning English. our staff can edit any type of document for private college authors and students. Our proofreaders carefully read through your term paper and other documents, looking for and removing any problems that ruin clarity of the essence of your work. Our target is simply helping you advance your document, and to provide you with intelligent editors in an easy and cost effective way. Ivy League Editors is a document editing utility forged, and to provide you with experienced and intelligent editors at a reasonable rate. After decades of being students, editors, and writers, we sincerely believe that extraordinary academics provide the best quality of polishing. All of our staff are graduates of Ivy League or Ivy League-level schools and are well-read in disciplines including English, political science, philosophy,law, history and sociology. All of our editors attended or attend an Ivy League or Ivy League-equivalent university and have vast experience editing documents in various disciplines and genres. Check out my business site spoken english tutor online free



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?