en bra fredag!
Publicerat den

Halloj!
 
Idag tog jag mig ut med mina föräldrar till Djurgården och gick till Stora Skuggans Wärdshus. Det finns ett nyöppnat cafè där som heter Carolas Eko och som var sååå gott! Maten var fräsch och allt är ekologiskt vilket jag verkligen gillar! Man fick också kaffe efteråt och små, jättegoda och fräscha sallader till maten! Jag tog pannkakor och en varm choklad till, åt verkligen maten med gott samvete. :) 
 
Sen gick vi runt lite på Djurgården, förbi 4H gården med hästar och getterna. Är dock rädd för getter för när jag var på ett annat 4H läger när jag var kanske 11-12 så skulle jag mata getterna. Det slutade med att jag sprang över hela gården, hoppade över  staketet och rakt in i skogen och buskarna för att varenda get sprang efter mig. Haha! :)
 
 


 



en vän

Kan inte du göra ett inlägg om miljön? :)



URL:


en vän

Hur var din skolavslutning? :)



URL:


en vän

Kolla om du kan börja skriva på nyheter24 :)



URL:


en vän

Inga uppdateringar från dig på typ en månad :( :( ;((



URL:


en vän

Inga uppdateringar från dig på typ en månad :( :( ;((



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?