idag är ingen bra dag
Publicerat den

Jomen, dagen började bra. Jag klev upp efter att ha tryckt på snooze i 20 minuter. Var ensam hemma då så gjorde en smoothie till frukost, skulle jag gjort den när någon var hemma skulle den personen nog inte varit sådär himla glad. Jag tog en tidigare buss till skolan för att vi hade nationella prov i engelska. Skulle jag inte tagit den bussen skulle jag säket ha missat tiden provet började pga massa trafik på Fleminggatan. Provet gick väl bra.
Sen åt jag lunch, jätte nöjd med det på grund av att jag har typ en period just nu där mat är svååårt. Sen var det spanska, svåraste lektionen hittills och jag trodde jag skulle börja gråta eller något efter 70 minuter av 75 min. Sen drog jag hem, var hemma lite och åkte sen till tandläkaren. Samma sak där, skulle jag inte åkt med en tidigare buss skulle jag säkert varit några minuter sen. Inga hål i alla fall.
 
Amanda och jag gick till Hemköp och köpte pizza, jag pantade burkar och skrapade ihop lite välbehövda sedlar. Imorgon är det skola, sen får jag se om jag ska gå ut på kvällen med mina vänner.
 

Borde ha detta leende på läpparna hela tiden, jag är ju så lyckligt lottad. Men asså ja ibland är dagar jätte dåliga.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?