stressig vecka men lugn helg
Publicerat den

Godkväll! 
 
Denna helgen har jag inte sprungrit runt ute, har inte festat, har inte stressat. Jag har bara försökt ta det lugnt, andats, sovit och ja ni vet, göra allt i min egen takt. UNDERBART! I fredags kom jag hem runt 23, somnade runt 00 på grund av att det var sista föreställningen i Lidingö kyrka och vi hade avslutning. Fastnade i ett intressant samtal om droger med 2 nyfunna vänner. Haha, skulle lätt kunnat sitta där hela kvällen och fortsatt prata. :) 
Igår var jag och Amanda och hälsade på våra farföräldrar, lika mysigt varje gång! Vi fikade, kollade på priser som farfar fått och sånt, åt kyckling med potatis till middag osv. :) Sen när vi kom hem la jag mig i sängen, åt choklad, gick till Hemköp efter ett tag för att köpa ännu mer choklad, somnade dock sent igår.. Hade ont i magen, ryggen och i revbenen på vänstra sidan, aj så ont det gjorde. :( 
 
Idag har jag och Amanda bakat brownies, de blev suuuper goda tycker jag! Haha ja, jag är besatt av choklad! ;) Sen har jag också städat mitt rum, behövdes verkligen! Nu ska jag snart duscha, öppna resväskan och kanske börja packa lite om jag orkar. Imorgon ska jag och family till London! :)
 
Några bilder från igår, så ruggigt kallt ute .. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?