senaste gången i London!
Publicerat den

Senaste gången jag var i London var förra sommaren! Vi besökte Greenwich, alltså noll punkten. Vi åkte också och kollade på slottet vad jag minns.. Hmh, kommer ihåg att vi bodde på något hotell nära Queensway, tunnelbanestationen och hade gåavstånd till röda linjen så att vi inte behövde byta tunnelbana när vi skulle till typ Oxford street. *nostalgi* haha:) 
 
Jag kommer inte blogga därfrån men skriver säkert något inlägg någon gång när jag får tag på WiFi! Snart ska vi bege oss till Arlanda, vi landar på Heathrow senare ikväll och då ska vi bara ta oss till hotellet direkt. Ser fram emot hotellfrukosten redan nu! Haha;)
 
ÄLSKAR de vita husen längs gatorna!! :)) Denna gång ska jag även ta mer bilder, promise! ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?