thanks God it's Fri... Wednesday!
Publicerat den

Hej bloggen!
 
Det har minst sagt varit en jobbig vecka, trots endast tre dagars skola. I måndags hade jag hade ont i magen hela dagen för att jag var stressad från början av dagen precis. Hade en redovisning som gick bra, övade på ett litet annat sätt än jag brukar göra när jag ska redovisa. Det var nästan kul att stå där framme och PRATA och inte sjunga som jag annars alltid ser fram emot och tycker ska bli lika kul. Men det är inte samma sak, när jag pratar under press kommer jag väldigt mycket enklare bort mig än när jag sjunger. NOG OM DET haha.
 
Igår var jag först i skolan, hade 2 timmars kör och typ en till lektion. Sen åkte jag till sjukhuset, träffade mamma där och vi träffade en dietist. Vi gick igenom lite vad man ska äta och hur jag ska äta. Det finns vissa saker jag inte kan äta och vissa saker jag kan äta utan att jag ska må dåligt efteråt. Men det gick bra och jag är nöjd! Nu ska jag bland annat börja testa laktosfri mjölk ett tag och se om det kanske hjälper.. Mm får se. :))
Sen var jag barnvakt i några timmar, men timmarna gick fort och hon var lite trött så vi kollade på TV i typ en halvtimme och borstade håret på hennes barbies. Haha :))
 
Nu har jag skickat in den sista uppgiften någonsin i grundskolan, känns skönt. 10 år, det var liksom det och nu är jag färdig med grundskolan! Endast 3 år kvar innan jag kan börja jobba massor och flytta hemifrån! :DD
 
 
gammal bild men känner lite så "YEA skolan är sluuuuut för några måndader!!"
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?