jihoo det är helg!
Publicerat den

God morgon! (lägg ingen större vikt vid rubriken.. detta med rubriker är inte min grej haha)
 
SÅ skönt att få sova ut och inte bli väckt av någon väckarklocka! Har verkligen längtat efter helg hela veckan! Idag så ska jag möta upp Natti och vi ska gå en liten promenad och sen sätta oss någonstans sola! Det ska bli så mysigt, har saknat Natti. Anledningen till att vi inte träffats är pga skolan för min del. Shit vad skolan är utmattande, jag ligger typ i min säng helt död vissa helger. Ursäkta men fy f*n för det..
 
Ajja, nu ska jag äta upp mina mackor med Aromat på, alltså jag älskar Aromat! Det är godast med tomater på mackan, det är sååå gott! :D
 
fick btw nya SOLO igår och har bara bläddrat igenom den snabbt men denna SOLO verkar vara riktigt bra! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?