det var den FETASTE konserten evaa
Publicerat den

Godmorgon! 

Igår så åkte jag och min syster till Miley konserten i Globen. Trots typ stress och oro från min sida innan så var detta den bästa kvällen typ någonsin! Jag kunde inte ha frågat om mer, konserten var SÅ FET och Miley levererade hela tiden:DD Måste säga att jag tyckte hennes konsert var bättre än Justins, sorry men aah. Justin var mer ego och pratade inte så mycket på scen mer än det han skulle säga typ och sjöng bara sina egna låtar och stod bara på den "främre" scenen eller vad man säger. Det var inte ens utsålt och Miley sjöng några låtar som inte var hennes egna, mer äldre låtar som Jolene och några andra. Dessutom sjöng hon några låtar på en scen längre bak, när hon dök upp där sa hon "hello back there!" eller något sånt. Miley pratade mer, allt var liksom mer spontan och roligare. :))
Nu känns det som om jag säger att jag typ hatade Justins konsert men nej nej så är det inte. Haha! Jag tycker de var bra på olika sätt bara det att Mileys "vinner" om ni förstår..? Haha lol ok:)) 

vi satt faktiskt ganska nära scenen på sidan! man såg henne sjukt bra tycker jag! 
ser ni ballongerna? när hon kom så smälldes alla ballonger och då visste alla att hon skulle börja. Justin började med en ganska tyst film typ.. mm 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?