biokväll!
Publicerat den

Tjabbaaa! 

Ikväll så har jag och min syster varit på bio på Rigoletto och sett filmen the other woman! När vi skulle åka dit så åkte vi som vanligt från Ropsten, men jag trodde att bion var på Sergel så vi åkte till tc istället för att gå av vid Östermalmstorg. Grejen var att jag kände på mig när vi var i Östermalmstorg att vi skulle göra något där men jag kom inte på att bion låg närmare där än om vi gick av vid tc. Det är först när vi går på Drottning gatan Amanda frågar vad vi gör där! Haha, då kommer jag på att vi gått fel. Men tänk ändå att kroppen kan känna av något som ska göras trots att inte hjärnan "hänger med"? :)) 

Jag kommer skriva mer om filmen imorgon! Vad har ni/ska ni göra denna kväll? 

jag innan bion haha "mandin kan du ta kort på miig" syrran ba "aah men okej dåå" haha, tur att man har henne:) 
snacks! (hatar det ordet men asså ok) 
köpte även ett nytt skal till mobilen påväg hem! tog bara första bästa som var helt ok fint! :)) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?