I'm busy busy busy doin' nothin'
Publicerat den

Tja! 

Idag är det tisdag, det är soligt ute och jag är glad.:)) Snart ska jag dock sätta mig och rita 10 skisser till bilden, sen ska jag göra middag till ma family! Det var jätte länge sen jag gjorde det, men mamma påminde mig för ett tag sen satt det är väl dags nu! 

Jag vet att ni vill att jag uppdaterar oftare och ja, skulle jag läsa en blogg som inte uppdaterat varje dag skulle jag tappat intresset för bloggen och glömma bort den tillslut. MEN jag har sagt sen jag startade denna blogg att jag inte ska stressa med inlägg och sånt. Utan endast skriva när jag har något att skriva, då jag vill ha något slags innehåll i mina inlägg. Istället för att bara skriva i varje inlägg att jag har varit i skolan. Haha:)) 

Hoppas ni förstår! KRAAAM!:DD 

jag nyss.. *selfie time*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?