hemsk dag
Publicerat den

Nej, jag skämta bara, det har varit en hemsk vecka. Har haft SÅ mycket att göra denna vecka i skolan, alltså läxor och plugg hit och dit. Av det vi lär oss i grundskolan, hur mycket kommer man egentligen använda i livet? Det kan inte vara mycket, herre ibland känns det som att vi lär oss helt onödiga saker. Men nu ska jag inte vara sån..
 
Imorse vaknade jag från en helt underbar dröm, men efter cirka 5 minuter så, bokstavligt talat, attackerade alla problem mig på en gång. Jag blev så nervös inför en redovisning idag att jag inte kunde gå normalt, mina ben skakade så mycket som tänderna hackar när man fryser. Helt sjukt.. Det var verkligen inte kul, usch mådde inte bra imorse på grund av det men jag tänkte "tiden stannar inte", så då var det bara gå till skolan och fixa timmarna där. Är SÅ stolt över mig själv att jag inte bangade utan gick och klarade av dagen och framförallt, redovisningen! :DD
 
Ikväll ska jag kolla på Let's Dance och äta lite chokladpudding. Imorgon ska jag se till att börja gymma och gymma hela nästa vecka typ varje dag! Ååh, taggar! Ska bli helt underbart att börja träna igen, ha verkligen saknat det efter att ha varit sjuk i en hel vecka förra veckan, usch.. Hade 40 graders feber och låg i sängen typ i flera dagar och svettades och frös om vartannat.
 
Vad ska ni göra ikväll? :))  
såhär glad är jag över att det är fredag! :DD






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?