yesterday
Publicerat den

Hoppas allt är bra med er? Själv har jag lyckats bli sjuk som alltid innan jag ska resa någonstans.. Ska till Lettland på söndag morgon, känner redan nu att det kommer bli en jobbig resa pga att jag är sjuk. Men det är ju alltid såhär för mig, varje gång jag och min familj ska reda någonstans blir jag alltid, alltid sjuk innan resan. Jag kan nästan räkna med det varje gång vi ska resa, planera in det liksom! Haha! 

Igår var städerskan här så vi var tvungna att åka någonstans så att vi inte skulle störa. Vi åkte till Breviksbadet och det är nog sista gången jag är där på länge pga att vi ska flytta ifrån Lidingö i oktober. Idag hade hag hoppats på att jag skulle kunnat  gymma men man ska inte träna när man har ont i halsen så det får bli imorgon istället (hoppas jag!). 
 






Anonym

Var ska du flytta?



URL:


Anonym

Åh vårt ska du flytta? Vilken skola börjar du på förresten?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?