the other woman
Publicerat den

Igår så såg ju jag och min syster på the other woman som jag tror alla har sett trailern till, eller i alla fall hört talas om! 
Jag läste några recensioner om denna film tidigare idag, de sägs att filmen skulle vara en typsik tjejfilm, att tjejer missar något om de inte ser filmen. Men även att den skulle tappa sin humoristiska sida i mitten av filmen. 

Jag håller verkligen inte med om att detta är en film som bara är för tjejer. Den passar alla tjejer och kvinnor för detta är verkligen en film om drama i 3 kvinnors liv. Jag tror att om man gillar att vara med andra personer och är social, kommer varje tjej i hela världen uppleva en liten eller stor del av all den drama som är i filmen. Och att den bara skulle var för tjejer? Skitsnack, det är en man till player med i filmen och jag tror det inte skulle vara "asointressant" för en kille att kolla på filmen, skärsilt inte som är tonåring haha:))). 
Dock kan jag hålla med om att det humoristiska lägger sig lite i mitten av filmen. Det blev mer allvarligt och mer spännande än roligt. Som sagt var de det som drog ner på betyget mycket på de recensioner jag läst om filmen. Det tycker jag också var lite dåligt, detta är en film som har kärleksfilm och komedi som genre. Den följer inte riktigt det komiska i hela filmen och det är därför jag tycker den var bara bra. 

The other woman får av mig 4,5 av 5! 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?