skolavslutning igår!
Publicerat den

JIHOOOO!!! ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
 
Igår var det skolavslutning, jag slutade nian med gott samvete och även Käppla skola lämnas nu bakom mig. Känns helt sjukt, har alltså gått i samma skola i 10 år! Herre, nu när jag tänker på det känns det som att åren har gått så fort! Vad hände liksom? Så nu, nu är det bara resten kvar och jaa, det ska nog gå bra! :DD
 
Men igår var det en så himla rolig avslutning, vi var i Breviks kyrka, jag och ett tjugotal andra tjejer och killar sjöng i kören och det var verkligen roligt tycker jag! Alla var så duktiga, vi fick applåder så publiken verkade gilla det. Efteråt gick alla nior ner till Breviks hamnen och fikade där, umgicks och tog bilder, allt för att få en sista stund tillsammans! Jag tyckte typ att det var den bästa delen av hela avslutningen haha:)) Jag kommer nog inte glömma denna avslutningen i första hand, den var riktigt grym!
 
 
min fina klass jag gått med i ett år! :D
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?