mysig dag!
Publicerat den

Hej bloggen!

Måste bara börja med att säga att jag lyssnar på en super dålig låt, alltså usch, måste byta. 
Hahha sååå, nu har jag bytt! Men jag kan verkligen inte lyssna på dålig musik och koncentrera mig samtidig. Hur är det med er? Är ni likadana eller kan ni koncentrera er trots att musiken är dålig? Haha.
Idag så vaknade jag 10 minuter innan jag skulle vara i skolan:))) Fixade mig på 9 minuter, hämtade min lunch i skolan och sen åkte jag till Djurgården med min klass! Vi satt i gräset i skuggan på Rosendahl, åt pastasallad och pratade lite om avslutningen och sånt:) 
Det har verkligen varit SÅ varmt idag! Klibbigt och svettigt hela dagen! Och nu måste jag tvätta håret igen, men jag undrar om man hinner det när man ska fixa sig innan lunchen imorgon? Hm.. Får fortsätta tänka på det, men ett kallt bad sitter i alla fall på sin plats! 

När jag kom hem gick jag till Ica och köpte svenska (!!!) jordgubbar och choklad och delade med Amanda. Åt det i lördags också, seriöst godaste jag någonsin ätit?! Och mycket nyttigare än godis?! Kan ju inte bli bättre och jag kommer äta det såå mycket i sommar! Älskar! :))) Sen sprang jag till skolan för att lämna ett kvitto. Sen hjälpte jag till med maten och ställde in en sak med en kompis pga regnet (men nu är det fint väder igen?!). Ajja, får se om det blir av trots det. Vad har ni gjort idag? 








Läsaren

Vad fina bilder!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?