i Lettland!
Publicerat den

Alltså ååh.. Har lite dåligt samvete för att jag inte bloggat på några dagar. Men jag har känt mig lite sjuk senaste dagarna och har därför inte orkar blogga. Hur som helst, just nu är jag i Lettland med min familj. Vi tog båten över igår och kom fram igår kväll. Det känns bra att va bland "det andra trygga" om man säger så. Jag har varit här typ 10-15 gånger satt Lettland är typ som ett andra Sverige. Det är lika tryggt här för mig som i Sverige :))

Idag ska vi till Litauen, vi ska bo där på ett väldigt fint ställe tydligen! Där ska vi vara tills på söndag. Sen åker vi tillbaks till Lettland. Men det ska bli super kul att se något annat! Älskar ju att resa och att se nya saker! Brinner verkligen för det! :)) 

detta är en gammal bild för jag har inte fotat något här än. jag hoppas att det kommer finnas WiFi på stället i Litauen så att jag kan blogga lite därifrån! Och då får ni självklart se bilder från där vi bor! :)) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?