heeeelg!
Publicerat den

Hej bloggen! 

Denna vecka har verkligen varit en upplevelse! Har praoat på en förskola i förorten, tyckte det var intressant hur mycket det skiljer förskolor i förorten och här på Lidingö. Idag var sista dagen på min prao och kommer sakna vissa barn mycket. Jag kom verkligen vissa barn så nära, men det blir ju så när man hjälper vissa barn med olika saker för då pratar man mer med dom, det blir ju så automatiskt. :) 

Ikväll hade jag först planerat att vara barnvakt några timmar så planerade inget annat egentligen. Men de ställde in så ikväll har jag inga planer. Det är inte najs för att jag ville göra något ikväll, typ åka till kungsan och kolla vad som händer där eller något.. Ajja, får väl bli imorgon istället! Haha:)) 

hur skulle jag överlevt utan denna igår? var SÅ trött påväg hem igår haha:)) 
min favoritsång just nu! :))
ser man oss haha?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?