grillat till middag!
Publicerat den

Tjaaa hörrni!
 
Ikväll har jag och familjen grillat, vi grillade kött och åt potatis till! Det var super gott, älskar att kunna grilla på balkongen precis utanför köket! Hoppas nästa familj som bor här också använder sig av den möjligheten! Det känns så lyxigt! :D
Imorgon ska jag upp tiiiidigt för att åka till mammas jobb och praoa där. Får se hur det är att praoa i förorten. Mm, mamma sa att det skulle vara en upplevelse för mig så hoppas på att hon har rätt! :) Resten av denna kväll ska jag försöka behärska mig så att jag inte börjar gråta, jag saknar Miley Cyrus konserten SÅ mycket! (haaha please mobba inte) Alltså ni anar inte, kommer aldrig glömma den konserten! Blir väl till att kolla på någon bra film nu satt man får någonting annat att tänka på. Har ni några tips på bra filmer? Vilka är era favoriter? :))
 
ser ju sådär lagom glad ut.. hehe






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?