sitter på Waynes ensam?!
Publicerat den

Godaaaag!:)) 

Lördag idag! Hur nice!? Imorse gick jag upp 10, duschade och käkade frukost för att sen runt halv 12 åka till Jensen Norra för att gå på deras öppna hus! Var hur fint och nytt som helst, gillade verkligen miljön och så! Om det är lika på Jensen Västra kommer jag lätt vilja gå där! Känns förresten hur skönt som helst att ha gått på 3 öppna hus inom loppet av 2 veckor, har verkligen fått koll på vad som verkar passa mig och inte. 

Direkt efter det åkte jag från Rådmansgatan till T-centralen för att shoppaaa! Men, när jag kommer till tc så är det så lite folk (mindre än vad det brukar vara på lördagar i alla fall) och jag måste liksom kolla på en skylt 3(!!!) gånger för att fatta att jag kommit rätt. Haha, är så virrig nu för tiden! ;)) 

Nu sitter jag i alla fall på Waynes ensam, för att jag inte har en aning om vart Natti tog vägen, och vilar benen. Har handlat allt jag ska ha, förutom mjukisbyxor och skärp. Hittar inte något skärp någonstans?! Tips på vart det finns? :DD

KRAM!

var så himla hungrig, varm choklad och surdegsmacka med salami var givet. (så himla gott!!) 
tog denna bild i torsdags, med mobilen, and I need to say that I like it haha:))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?