påväg till Bangkok!
Publicerat den

Hejsan finisar! 

Nu sitter jag och familjen i flygbolagets lounge på Krabi flygplats! Flyget går om en halvtimme mot Bangkok där vi stannar i ungefär 3 nätter! Planet går kvart i tolv på natten, super skönt, då sover man ju hela vägen till Zürich där vi mellanlandar! Jag är hemma den 7! 

Hur som helst, imorgon ska vi (jag och familjen+min gudmor och hennes sambo) käka på en superfin restaurang på hotellet där min gudmor bor, som ligger på taket! Hur nice?! Det är klädkod och allt så ska försöka köpa ett par skor i Bangkok senare idag! Ska ta mycket bilder så att ni får se! :D
Dagarna på Koh Lanta har varit helt underbara! Vi träffade några kompisar där så vi käkade middag med dom näst sista kvällen, hur mysigt som helst! :D 

Nu går flyget! KRAM!❤ 

morgonens soluppgång! helt underbar! 
bruden i receptionen skrev WiFi lösenordet på biljetten! här verkar dom ha koll;)) haha..
morgonens soluppgång! helt underbar! 

(det här inlägget skulle kommit upp tidigare idag..) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?