onsdags morgon
Publicerat den

Godmorgon! 

Jag vaknade för typ 3 timmar sen men har legat i sängen sen dess. Har också ätit frukost två gånger, nu är ju klockan halv två "i min tideräkning" så att säga så frukost och lunch har jag käkat=två frukostar. ;)) 
Ska snart klä på mig och dra mig iväg till skolan. Igår när det blev mörkt ute så tänkte jag att det skulle vara dags att gå och lägga sig, för att sen vakna när det är ljust ute. I Thailand (till exempel) är det ju så, på dagen är det ljust och på natten är det mörkt punkt slut.  
Att vakna för att märka att det inte blir ljusare utan att det fortfarande är mörkt gör mig så trött (no shit). Jag känner liksom att förra veckan var jag på topp, jag ville göra allt där och då. Men nu, vill jag bara lägga mig under täcket och vakna när det blir mars typ. 

Okej, va depp det blev. Imorgon ska jag på teater på kvällen och undrar hur det kommer gå.. På fredag ska jag in till stan för att fika med Natti, har verkligen saknat min bästiiiee!❤ 

Ha en bra dag, finisar! KRAM! :)) 

påväg ner till poolen på hotellet i Bangkok! ååhh.. 
innan vi skulle käka buffé på hotellet första kvällen i Bangkok! tänk att detta var i lördags.. :(( 


I NEED THAT FRAPPE NOW. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?