lördag och snö..
Publicerat den

God eftermiddag, finisar!
 
Det snöar?! Vad i ..?! Jätte sorgligt, super deprimerande och allt. Men jag får väl försöka tänka lite positivt och göra att varje dag går fort fram tills snön smält! Förutom att se till att göra något mer än att gå i skolan och plugga varje dag måste dagarna fyllas med andra saker också! Som att träffa kompisar, ha många hemma spa dagar och kolla klart de sista säsongerna av Gossip Girl! :D Då går nog veckorna snabbare ändå! :)))
 
Hur som helst, idag har jag käkat frukost med familjen, följt med mamma och pappa till kemtvätten för att hämta ut några mattor + handlat! Mamma ska opereras på måndag så måste lära mig att tycka om att åka till Willys och handla varje helg! Ough.. Kommer bli svårt!
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl (längtat hela dagen haha;)) och sen ska jag redigera och ta bort bilder från Thailand! Ni får se fler sen! :)) Tänker också på att skaffa en ny kategori här i bloggen som ska heta "mode". Nej men, jag börjar faktiskt bli lite intresserad av mode.. :))
 
precis landat på Bangkoks flygplats, klockan var 6 på morgonen och soluppgången var super fin!
 stranden vi alltid bor på! *där det är så långgrunt*
 så ljuuuust
 finaste stranden på hela ön.. haha ;)) vattnet är fantastiskt!



Anonym

det var klockan 5 på morgonen Emma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?