hemmaaaa :(
Publicerat den

Hej, finisar! 

När jag kom ut från Arlanda var det första jag la märke till att luften jag andas ut blev som rök/synlig (tappat orden nu bara för det). Sen att det inte var snö och att det blev kallt om händerna. Att komma hem sådär från en varm, ljus, enorm och trafik fylld huvudstad i Asien till i jämförelse kalla, mörka, lilla huvudstaden med max 6 bilar som man ser när man kommer ut är en stor omväxling. Tänk att man kan ta sig runt sådär på mindre än ett dygn? Nu mellanlanda vi i Zürich efter tolv timmars flygresa för att byta plan där, men ändå. 

Vi kom hem mitt på dagen, jag har ont i benen efter att endast suttit ner i tolv timmar. Hoppas det går över snart, höger ben var värst när vi skulle av planet på Arlanda.. Buhu, men
jaja, det kommer att ha gått över smart ändå:)) 



me for the momentooo, är väl sådär lagom sliten, ska strax gå och lägga mig, halv tio i Thailand nu, börjar bli trött.. haha;)) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?