Dramaten igår!
Publicerat den

Godmorgon, fina!

Igår var jag hemma hela dagen och sov samt sprang på toaletten hela tiden. Hade massiva magproblem och hög feber, men idag ska jag gå till skolan! Har ett förhör att fixa nämligen! 
Igår var jag hur som helst på Dramaten och såg Amadeus med mina kör-kompisar. Jag fick en biljett i julklapp av min kör ledare som är med och spelar fiol i teatern. Den var 3 timmar lång eller något sånt och jag som fortfarande har jetlag.. Ni kan ju gissa vad som nästan hände i andra akten.. Haha.:)) 

Annars var föreställningen hur bra som helst! Kom hem halv tolv igår kväll, så var verkligen döds trött och somnade super snabbt. :)) 

Ha en bra dag, finisar! 
det var inge folk i tunnelbanan satt jag tog en bild på mig själv i fönstret.. japp, kommer dock aldrig hända igen:)) 
Dramaten!:)) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?