dagens planer+fyller år om en vecka!
Publicerat den

Godmorgon, allesammans!

Igår så fixade jag, syrran och pappa massa saker, bland annat handlade. Sen blev jag så sugen på att se på bio så vi skyndade oss hem och beställde biljetter till "Sune på bilsemester"! Vi käkade lite och sen åkte jag och syrran till Sergel. Köpte popcorn och cola, super mysigt! Älskar ju att gå på bio! 

Idag har jag bara chillat nu på morgonen, ska strax dock börja laga dn äppel paj med Amanda! Vi får se vad jag kommer tycka denna gång, gillar ju egentligen inte paj.. haha;)

Sen vid halv tre ska jag och Natti ses i Ropsten för att sen.. gissa vad.. gå på bio! Haha! Nej men, det är Nattis present till mig eftersom att jag fyller år om en vecka! Nästa lördag ska vi som planerat gå på brunch och på söndag nästa vecka ska pappa och jag åka till central badet! Hur kul?! 

KRAM!:)) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?