börjar nog bli sjuk..
Publicerat den

Jag börjar nog bli sjuk, liksom åka på en riktigt förkylning. Jag var inte sjuk på hela hösten, men nu är det tydligen dags. F*n, jag har inte tid!! 
I torsdags var jag sjuk, hade feber, ont i huvudet och var dålig i magen. Nu imorse när jag skulle dricka kaffe och käka bröd smakade inget som vanligt. Nu börjar jag få ont i huvudet och allt, tro det eller ej.. Men jag har på riktig ont i näsan, när jag andas med näsan. Usch.. Hata förkylningar. 

Jag har verkligen inte tid med att vara sjuk nu, för snart börjar ju nationella proven och vårterminen i nian är ju viktigaste terminen i hela grundskolan typ! Får hoppas att detta är något som går över på en dag, men det känns inte som det.. :((

Jag behövde bara skriva *av mig* lite, är också lite irriterad för att jag inte gjort något vettigt överhuvud taget denna lördags kväll.. Ajja, godnatt❤ 
 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?