en lugn dag!
Publicerat den

Hejsan mina fina!
 
Idag har det varit en helt underbar och lugn dag för mig! Imorse tog jag en lång sovmorgon, åt mannagrynsgröt till frukost och åkte senare in till stan runt tolv. Jag och syrran gick runt i gallerian, åt på Frozen Youghurt och åt på donken. Vi gick runt lite i affärerna, jag fick med mig lite nödvändiga prylar som jag kommer visa senast imorn!
Sen tog vi en lång promenad från Gallerian, genom humlegården till Stadion. Vi åkte förbi Karlaplan och jag köpte lite nödvändiga prylar där med! :))
 
Ikväll ska jag kolla på en dokumentär om träning, sen ska jag kolla på en bra film! Sen ska jag sova, är faktiskt redan ganska trött.. Men jag tycker det är så mysigt att kolla på TV så det gör inget, det kommer kännas värt imorn då jag ändå (förhoppningsvis) kommer lära mig något nytt om träning! :)) Sen kommer jag väl somna till filmen.. Haha!
 
Vad har ni gjort idag? Btw, tack för besöksrekord förra veckan! Ni är bäst! KRAM! :DD
 
 
jag och syrran! (ja, jag fick tvinga henne att vara med på ett foto.. lol) 
fina Humlegården! :))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?