regnig lördag
Publicerat den

Godkväll! (godnatt haha) 

Idag tog jag en lång sovmorgon, drack smoothies till frukost och tog bland annat på mig en tröja som passar(?!!) nu. Jag har inte ens tränat i en månad och jag har redan gått ner flera kilo i vikt?! Detta trodde jag verkligen inte, trodde att jag hade lätt att gå upp i vikt och svårt att gå ner.. Nu har jag fått bekräftat att det inte är så, känns braaa! :)) 
Efter det åkte jag, syrran och pappa till min frisör på gärdet. Klippte endast 2 cm då frisören sa att jag inte behövde klippa mer..? Har inte klippt mig sen typ i slutet av sommarlovet, så trodde jag hade jätte slitet hår, men tydligen inte! Haha! :DD
Syrran och jag åkte vidare till stan, köpte hörlurar och fikade på Waynes! Älskar Waynes, deras surdegsmackor med salami är typ det godaste som finns!:))) Sen sprang vi runt i perrongerna för att inte missa tuben.. Haha. Har ju regnat hela dagen så när vi kom hem var mitt hår helt genomblött.. Hm, nice.. NOT!

Vad har ni gjort idag? :)) 

undrar om man kan göra dom mackorna hemma också..? ska genast kolla upp recept! haha!:))







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?