mysig dag på stan!
Publicerat den

Godkväll fina! 

Idag åt jag som sagt lunch med min gudmor på Jensen Bofhus.. Tror jag det hette? Åt en supergod pepparbiff med potatisgratäng och grönsaker! Lovely! ;))  Var hur trevligt, mysigt och kul som helst! Sen gick vi och fikade, kommer dock inte ihåg vad fiket hette nu.. Drack jose och åt en stooor, supergod kaka! 
Sen hann jag med lite shopping innan jag skulle hem! Visar imorgon vad jag köpt! Var lite smått och gott..;)) 

Sen drog jag nästan direkt till gymmet, körde kondition och armar samt plankan (kan nästan köra i en minut nu!! *stolt*;)). Har kommit på nu vad som är mest avstressande och effektivt för mig. Först kondition, sen armar, plankan, gå på bandet i 20 minuter och lite armar igen! :DD Tycker det är så skönt att få jobba fysiskt med kroppen, det gör mig lugn och jag kan slappna av efteråt! Det här med här med gym är sååå min grej! Haha! :)))) 

KRAM!! 

den kakan var sååå god!! ska se till att jag filar nästa söndag på samma ställe! haha! 
jag i ett omklädningsrum på HM.. WOOPWOOP!!! haha..;))




Läsaren

Verkligen bra med gym efteråt alltså!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?