min kväll
Publicerat den

Godkväll!
 
Idag har jag storhandlat, gymmat och gjort klart mitt bildspel till musiken! *tack gode Gud, det är över!* Har nojjat såå mycket över det där j*kla bildspelet. Usch, tänk vad mycket energi man kan lägga på att vara stressad?! Helt sjukt egentligen..
Ajja, Nico kom över ikväll ocksåå, gotta love that girl. :))) Vi käkade tacos, åt glass och kollade på melodifestivalen. Var huuur kul och mysigt som helst, har varit så arg hela dagen så Nico gjorde mig glad! Hur som, hon gick hem för ett tag sen. Så jag har typ lyssnat på The Fooo sen dess, tycker typ deras musik är ganska bra faktiskt. Jag har hört deras låtar lite innan, men började lyssna på dom "ordentligt" idag på gymmet. Sprang i takt, på bandet, till några av deras låtar.  Haha :)))
 
Imorgon ska jag sova längeee, plugga matte och gymma. Skönt med en mindre planerad söndag! Vad har ni gjort idag?:DD
KRAM!
 
haha.. jag ser så trött ut.. :((






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?