ingen bra dag
Publicerat den

Usch, det har varit den sämsta dagen på länge idag.. Mådde dåligt imorse så gick inte på första lektionen, jag sov istället.. Sen kämpade jag mig iväg till skolan, gjorde mitt bästa på alla lektioner. Var den bästa versionen av mig själv, som jag kunde vara idag, så dagen har inte varit på "botten" men ändå.. Detta var ingen bra dag. 

Efter skolan åkte jag till kören, det gick verkligen inte bra idag. Hittade inte tonerna jag skulle sjunga och lärde mig inte så mycket som jag brukar. Dvs att jag inte lärde mig nya låttexter och sånt. Kom helt enkelt ingenstans i ärlighetens namn. 

Kvällen har dock varit bättre, fick nästan gjord hela NOn och ansökte till sommarjobb! Ska bli super kul att få svar och se om jag får jobba i sommar! Hoppas självklart på ett ja! :)) 

Imorgon ska alla nior i mitt plugg hoppa ner i en isvak.. Hehe, jag kommer inte hoppa i. Vill verkligen inte bli mer sjuk och få typ köldskador på hela kroppen... Usch, nej tack! :)) haha

Hur har er dag varit? :)) 
har inte tagit några bilder idag.. skärpning! ;))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?