igår+idag! :))
Publicerat den

Hejsan! 

Igår var det inget blogginlägg pga tidsbrist. Igår vaknade jag runt åtta, runt halv tio åkte jag och syrran till farmor och farfar på Djurgården! Vi åkte med världens snällaste busschaufför från Nybroplan! Det var massa dagisbarn och när de skulle av önskade busschauffören dom en trevlig dag! :)) 
Alltså, NÄR händer det här på
Lidingö? Jag tycker 9 av 10 av alla busschaufförer ser så uttråkade och arga ut när man kliver på, när man springer till bussen och den väntar, så när man kliver på bussen så ler jag och säger tack, då får jag inte ens tillbaks ett leende eller ett varsågod. Liksom, sorry för att du fick vänta i 15 sekunder.. Haha!! Väl hos dom så umgicks vi och åt kyckling! Ååh, älskar min farfars kyckling! Den smakar gudomligt! :)) 

Idag har jag varit så lat, har typ ätit frukost och gått halvvägs till Willys och halvvägs tillbaks. Jag borde göra andra saker men jag orkar verkligen inte. Jätte jobbigt och minst sagt tråkigt! 

Ajja, jag fikade lite nyss i alla fall. Kaffe och bulle, gott! Ikväll blir det Let's Dance och Biff Rydberg till middag! :DD 
Vad har ni gjort idag? 






Anonym

hur många läsare har du dagligen?
kan inte du börja skriva mer om inre tankar än vad du gjort underdagen? tycker sådant är mycket mer intressant att läsa :)

ha det bra, kram <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?