idag!
Publicerat den

Hejsan!
 
Idag har jag varit sjuk, som sagt. Jag har hög feber och så himla ont i halsen, usch. Så jag har städat mitt rum, blev så uttråkad att jag valde att göra det istället för att kolla på någon serie, haha priceless! Det blev rent i alla fall, mitt rum har inte varit såhär städat på länge kan jag lova! ;)) Sen duschade jag, det var välbehövligt kan jag ju säga.. Haha! ;)) Nu ska jag kolla på Solsidan, senare ikväll ska jag och syrran gå och handla frukost tills imorgon bitti! Vi (jag) vill fira att det är sportlov nu! :DD
 
Vad ska ni göra ikväll/på lovet? :)) KRAM!
 
haha.. så konstig bild. har inte persiennerna uppdragna så det kommer inte in något dagsljus.. då har jag fotat med blixt istället, men bilden ser helt platt ut.. lol






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?