happy valentines!
Publicerat den

Godkväll fina!
 
Vill säga glad alla hjärtans dag och önska er en bra kväll! Denna kväll har jag köpt en latte och en sån Activia drick yoghurt utan mjölk då jag fått för mig att den hjälper min mage efter en latte. Är nämligen lite överkänslig mot mjölk, så försöker dra ner på det. Men ibland kan  jag inte hålla mig från en god latte, så då hjälper Activia drycken min mage från att hamna i "obalans".. Ni förstår:))
 
Nu ska jag ta ett bad, läsa SOLO som kom idag och sen somna tidigt. Gud så skönt, är verkligen värd det efter denna vecka. I helgen ska jag in till stan och köpa nya hörlurar, plugga och sova samt gymma. Hoppas på en fika på Starbucks på söndag, köper nog hörlurarna på söndag då också. Blir typ "win win" eller vad man nu säger.. Haha:))
 
Vad ska ni göra i helgen? KRAM! :DD
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?