frukost med familjen!
Publicerat den

Halojj!
 
Idag vaknade jag runt 10, men det tog sjukt lång tid att ta sig upp ur sängen för att ta sig ner till affären och handla frukostmat! Eller det blev mer en lunch, men mamma och pappa var nöjda med tiden så det spelar inte så stor roll. Haha.. :))
Men brunchen var mysig, och det var lyyyx för mig! Stor frukost att äta med sin familj tycker jag är såå lyxigt då vi inte äter tillsammans på vardagar. Pappa har redan åkt till jobbet, syrran sover och mamma med.. Det är lite synd att det är så, men ändå helt okej. Jag menar, skulle vi ätit frukost tillsammans på vardagar skulle jag nog inte uppskattat tiden på lördags och söndags mornar på samma sätt. Förstår ni?
 
Nu ska jag snart ut på en promenad med syrran! Det blir nog bara att gå runt i kvarteret lite, är fortfarande sjuk så måste tänka på det också. Men en lugn och inte allt för lång promenad skulle passa fint!
 
Vad ska ni göra idag? KRAM! :))
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?