julafton
Publicerat den

Hejsan!
 
Igår firade vi julafton hemma för första gången på några år. Jag trodde bara jag skulle längta tillbaks till Thailand men det gjorde jag typ inte. Det var mysigt att fira hemma, gå till kyrkan och äta god mat. Jag fick också så mysiga julklappar, bland annat en stor och varm morgonrock från Mille Notti. Perfekt då jag fryser typ varje kväll och varje morgon i köket när jag ska göra och äta frukost. Haha.
Jag fick också boken "economista", alltså hur bra?? Jag som har så mycket tankar kring ekonomi när jag blir stor och sånt, om jag blir en economista kommer jag klara mig. ;) Haha! 
 
Jag hoppas att ni hade en bra julafton och att ni fick fira med era familjer och nära och kära. <3
 
Vi äter inte julskinka hemma på julafton, istället äter vi rostbiff.
Sen åt vi lite Paradis choklad, kollade på TV och åt tårtan som Amanda gjort.
Jag hade en kass hårdag igår haha värsta jag sett.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?