söndagsfrukost
Publicerat den

Godmorgon!
 
Först vill jag be om ursäkt att jag inte bloggat. Det har inte varit med mening att skita i bloggen men jag har gått i skolan. Haha. Ja, det är min enda ursäkt. Men som ni vet ÄR det jobbigt att gå i skolan, hur mycket folk än försöker förneka det. :)
 
Hur som helst, det var inte det det här inlägget skulle handla om. Idag börjar jag dagen med en god frukost, en vanlijlatte, ett par mackor med tomat och aromat och en passions frukt. Jag började äta passions frukt i fredags och herreee vad bra jag mår av det! Jag blir typ pigg av det, som att dricka en Celsius innan man ska träna;)
Idag ska jag och Amanda in till stan för att jag ska köpa nya jeans och ett skal till mobilen.
Sen senare ska jag göra en matte läxa och plugga lite historia. :)
 
Vad ska ni göra idag? KRAAAM
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?