lördag!
Publicerat den

Godmorgon! Det känns som om det var 1000 år sen jag skrev ett "godmorgon inlägg"? Haha.
 
Igår kväll gick jag och syrran och köpte glass till "fredagsmys". Alltså uuugh vad jag inte gillar det där ordet, det låter så svennigt typ. Men den glassen var så himla good, inte ätit glass på ett tag satt haha kanske därför..;) Hur som helst, gissa vad jag drömde inatt? :D Jag drömde att jag var jätte trött, alltså ni vet så trött att man typ kan lägga sig på en sten och somna. Liksom... Ööh ok, hur många drömmer om att dom är trötta egentligen? Hahah!
Vaknade också av att mina grannar spelade jätte hög, alltså EXTREMT hög musik. Tack för det en lördags morgon liksom. Idag ska jag och Natti in till stan, vi ska (Natti ska) shoppa och jag har typ en grej jag måste köpa. Sen insisterade jag att vi skulle ta en fika. I need that kaffe latte med karamel smak nu haha;).
 
Haha aah hur som, ha en bra dag!
 
 



Läsaren

Svennigt äger!
Svennigt rockar fett!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?