första dagen!
Publicerat den

Hejsaaan!
 
Idag var första dagen på Jensen Västra och därmed har jag också börjat på gymnasiet! Jag hoppas att dessa 3 år går lika fort som alla säger att dom gör. Nej men det ska bli kul att gå gymnasiet, jag ser fram emot att lära känna nya männsikor och få lite frihet. Då det jobbigste i nian (nu när jag kollar tillabaks på det) var inte alla uppgifter, prov och allt plugg. Utan det var att det ALLTID var någon lärare efter en som hela tiden ville hålla koll på en. Liksom.. Hallå?! Jag är inte 13 år längre?! Give me some space liksom. Haha;))
 
Denna dag var helt okej, började 10, kom 2 minuter innan det började. Haha precis när jag började läraren prata om hur viktigt det var att komma i tid. Men han var lugn, kom flera stycken efter mig som han inte sa något till förrutom "hej, välkommen" typ. JAAA FRIIHEEET. ;)) Annars fick vi typ sl-kort, massa papper att skriva på osv.

När jag var påväg hem åkte jag till Fältöversten för att köpa en present till Amanda som snart fyller år. Gissa vad? På bussen så glömmer jag påsen?! HUR kunde jag glömma den? Det har aldrig hänt innan, så arg bröt ihop lite när jag märkte det. Kommer inte förlåta mig själv för det där...
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?