bakat cupcakes
Publicerat den

Tjabbaaa!
 
Inatt vaknade jag av attt de regnade, åskade, blixtrade som fasen ute! Vaknade i också av det? Det var så extremt att jag för första gången blev rädd. Hur som helst somnade jag om efter att ovädret lagt sig lite och vaknade först klockan halv elva?! Har lyckats vända på dygnet igen.. Woohoo bra Emmaa! Nej men.. Det går väl att förlåta och ändra på.
At the moment sitter jag med en kopp kaffe, en av min och Amandas nybakade cupcakes, lyssnar på Swift och bloggar. Jaa juste, jag tog en super bra bild på en cupcake, men jag råkade radera den på datorn i full fart med att redigera bilden lite.. Bläh, det händer så sällan men ändå. Så jobbigt! Så jag har bara en bra bild till detta inlägg.. Förlåt för det hörrni ://
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?