snabb uppdate!
Publicerat den

Hejsan! 

FREDAG IDAG!!!??? Hur snabbt har inte denna veckan gått? Men det är hur som helst jätte skönt såklart och är väldigt lättad över att det är påsklov nästa vecka! Inget plugg i helgen med andra ord så jag kommer vara med Natti och Markus och med familjen, då det känns som att jag prioriterat bort dom lite nu senaste tiden.. :(( 
Ajja, har precis varit hos tandläkaren och vi kom fram till att min enda mjölktand ska tas ut i Juni. Jag gillar inte att vara hos tandläkaren alls, gillar inte miljön och sånt så jag ser verkligen inte fram emot det. Dra ut en tand.. :(( 

Nu ska jag till sjukhuset och ta ett blodprov och sen ska jag tillbaks till skolan! Ska ha några lektioner till idag, seen får jag äntligen lov! 

KRAM! :)) 

jag nyss:) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?