lite nytt
Publicerat den

Hejsan!
 
I torsdag var jag i stan för första gången helt själv, inte för att jag längre behöver åka med mamma (haha skämt och sido) utan för att jag alltid åker med någon. Självklart, det är oftast väldigt bra och roligt att åka till stan med en eller fler kompisar. Men ändå, jag behövde se hur det kändes att åka själv. Jag kom fram till att det var skönt för att jag inte behövde "bry sig" (vad säger man?) om någon annan eller vad man ska säga. Men det finns nog fler fördelar än nackdelar med att åka till stan själv. Och det är ju tur det! :D
 
Ajja, jag fick hur som helst med mig lite nödvändigheter, bland annat träningshandskar då jag lyfter mycket vikter när jag tränar. Jag vill gärna behålla mina händer så fina och lena som möjligt, inte få sånna valkar som man får om man inte tränar med handskar och lyfter tunga vikter. :))
Jag köpte även 2 Celsius på vägen hem, gillar i Celsius? Vilka är era favoritsmaker? Min är hittills Vilda bär!
 
jag köpte även denna träningströjan, jätte skönt material och bekväm! skulle lätt vilja ha fler! haha:))
 



Pontus

Ååhh! Min favorit är också vilda bär! Älskar verkligen den drycken!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?