the last days and today
Publicerat den

Hej bloggen! 

Idag så har jag och alla nior haft en aktivitetsdag för alla 5or och 6or, jag hade redskapsgympa med några andra. Det var kul trots massa skrik och kaos. Men jag har ju aldrig lett barn sådär innan med några andra och jag gillar ju nya saker och händelser osv satt därför var det kul! Skulle absolut kunna leda en grupp barn igen! :) 
Vi var ganska många i vår grupp som höll i redskapsgympan satt vi delade upp oss i 2 grupper och den ena gruppen fick ta hand om de 2 lektionerna på förmiddagen och den andra på eftermiddagen! Det tyckte jag var smart och jag valde att leda på förmiddagen, ville gärna bli av med skolan så snabbt idag som möjligt. :)) 

Nu ska jag nog strax åka och gymma om jag orkar! Jag tror jag börjar bli lite sjuk nämligen, satt venne om jag ska till skolan imorgon eller inte. Men hemspråk och gym hoppas jag att jag orkar! 

detta e lite bilder från de senaste dagarna! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?