kvällspromenad!
Publicerat den

Ååh! Härliga lördag! Vad ska ni göra idag? 

Igår kväll gick jag och syrran ut på en promenad i området. Vi såg typ 1000 paddor som hoppade på vägarna när vi gick igenom ett skogsområde och jag är jätte rädd för djur som kan hoppa, så varje gång jag såg en padda så skrek jag till. Syrran blev ju såklart rädd när jag skrek, men sen när hon såg en, för henne oskyldig padda på marken gick hon typ fram och klappa den. Jag vågade knappt gå förbi den.. Så olika jag och min syster är.. Hur som! 

Snart ska jag ta bussen till Natti och Markus och vi ska ha myskväll med pizza och godis! På tal om mat, imorse drack jag en Celsius innan träningen och ja, det gjorde verkligen susen! Kände mig jätte starkt och pigg, så snart köper jag väl hem ett flak! Haha! ;)) 

KRAM! 

jag när vi var ute gick igår
paddor överallt! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?