komplex och middag
Publicerat den

Godkväll!
 
Nu ska jag snart ner till affären och handla något gott att äta tills ikväll! Ville bara uppdatera er lite, trots att jag inte har så mycket att skriva egentligen. Eller jo, jag måste bara säga det att jag har fått ett fett komplex på min kropp, den delen av kroppen som syns mest, nämligen ansiktet. Jag har inga finnar och är väldigt glad över det, men jag känner typ att mitt ansikte är väldigt tråkigt, det är liksom inte sådär fint symmetriskt längre som jag hade det innan.. Jätte jobbigt, haha usch.
Dock känns det som att jag inte borde ta det så allvarligt men ändå, det är ju en del av mig som jag är mindre nöjd med och som jag faktiskt kan förändra. Smink, träning och en bättre kost kanske gör att mina drag kommer fram lite mer? Hmh, det är ändå värt ett försök.
 
Hur är det med er, har ni något komplex på eran kropp som syns mycket? Ha en bra kväll! KRAM! :DD
 
 kvällens middag!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?