igår+idag
Publicerat den

Hejsan! 

Igår var jag ju hos Markus och Natti, vi gjorde allt  möjligt! Gick till hemmakväll och köpte godis, bråkade med någon som satt i kassan på Coop (haha), gick och köpte pizza osv. Jag tror vi kollade på typ 4 filmer på kvällen medan vi (hehe jag) satt och smaskade på vårt godis. Det var en super mysig kväll, sen däckade vi alla i samma säng och sov i typ 9 timmar, skönt men det skulle behövts mer "sov-timmar" nu känner jag! :D 
Imorse åkte jag hem runt 11 för att pappa skulle ha tillbaks sitt SL-kort satt efter frukosten med Natti fick hag springa till bussen och åka hem. Lite tråkigt när man behöver lämna så tidigt, vi ses ju så sällan nu för tiden! Och nej, det är ingen av oss som tycker om det nej. 

Mamma och pappa skulle nämligen till söder för att kolla på en lägenhet där! Inte för att vi ska bo i just den lägenheten men de ville kolla hur lägenheterna där ser ut och sånt! Tänk om vi en dag flyttar härifrån och får lite omväxling?! HUR skönt?! :)) 

Har precis ätit en helt underbar middag med min familj, vi grillade kött och åt potatis till och det var sååå gott! Herre snart bjuder jag hela grannskapet på BBQ hemma hos oss! Haha! :DD 

KRAM! 

dagens outfit! :))
haha tjockisar..;))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?