let's do this like a dude
Publicerat den

GAAAASSSHHH vilken jobbig vecka det varit! Så mycket i skolan och hela förra söndagen satt jag inne och skrev på min uppsats i  SO. Hoppade av glädje på söndag kvällen när jag var färdig, satt det ska bli roligt att få tillbaks den sen och se lärarens kommentar och betyget!
I alla fall, igår efter plugget var jag inne i stan med en vän. Vi fikade på Espresso House och sprang runt i stan och kollade läget i typ varje butik. Haha! Fick med mig tre grejer, så ska ta kort och visa så snart som möjligt!
Idag har jag gymmat i Gåshaga, super fräscht och fint gym! Funderar på att köpa gymkort där, men vet inte riktigt än. Jag har tvättat håreeeet och jag lovar att det är värt att nämnas för har inte tvättat det sen i onsdags kväll vilket är sjukt vidrigt jag vet. Men det var en sjukt awsomeee känsla efteråt såklart! :D
 
Börjar bli sjuk btw, eller jag har varit lite sjuk hela veckan men nu "bryter det ut" typ. Så ska städa mitt rum lite nu, tända massor av ljus och kolla på Gossip Girl i min ensamhet. Haha! Vad har ni gjort idag? :D
 
Förra helgen :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?