laga middag på söndagar
Publicerat den

Ja precis, då jag tycker hemkunskap är svårt som *** så lagar jag nu mera middag varje söndag. Mest för min egen skull, men också för betygets skull. Har jätte svårt att följa något som säger exakt vad och hur jag ska göra. Vet liksom inte vart jag ska börja trots att det står "börja med..."  i receptet. Gillar att vara mer spontan, tänka mer "det behövs salt, än: ha i 1 tsk salt". Jag hoppas att jag fortsätter vara lika duktig varje söndags kväll som jag har varit hittills. Haha! :)
Men nu börjar problemen skapas, och det största är just nu vad jag ska laga. Har verkligen ingen aning, ingen inspiration finns liksom. Bara för att jag skrev det där nu kom jag på typ 3 nya middagar. Typiskt mig, men bra det! Ska genast skriva ner dom idéerna! Haha! Om ni har något tips på en maträtt jag kan laga får ni jätte gärna skriva i kommentarerna! Alla förslag tas emot! :D <3
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?